dissabte, 22 d’agost del 2009

Cita d'Albert Moravia



"L'ignorant té valor, el
savi por."


Aquesta cita és d'Albert Moravia, pseudònim de l'escriptor i periodista italià, Alberto Pincheri, nascut a Roma l'any 1907 i mort l'any 1990 en aquesta mateixa ciutat. Escrigué per a la revista 900. Durant la seva joventut mentre es recuperava de tuberculosis escrivia sobre les dificultats morals de les persones socialment inadaptades i atrapades per les circumstàncies. Col.laborà també amb Il Mondo i el Corriere della Sera. Fundà la revista Nuovi Argomenti. Representà Itàlia al Parlament Europeo des de l'any 1984 fins que morí.

2 comentaris:

  1. Hola companys, el blog i jo us hem enyorat molt aquest dies de convalecència forçosa, he agafat unes angines de cavall, que se m'han complicat i tenia unes febrades altíssimes. Ara ja estic millor i ja ho veieu ja torno a escriure al blog, no tenia esma de res! Un altre sot saltat i superat! Espero no obsequiar-vos gaire sovint amb silencis d'aquests,-)Ara hem posaré al dia dels vostres blogs no us penseu que me n'he oblidat!
    Petons a tots,
    Marta

    ResponElimina
  2. marta bonica, celebro que ja estiguis millor
    l'altre dia venia a tefanejar per que no se te veia i a mes no em va deixar comentar
    no se si eren les teves angines o les que jo habia pasat l'altre setmana
    pero...deunido!!
    vaig a fera una ullada a les noves entrades.
    un peto, maca

    ResponElimina