dimarts, 30 de juny del 2009

En la meva mort








"Estic cansat de tu, domini fosc
i tempestat de flama.
M'exaltaré damunt els horitzons
i trauré les banderes al desert
de la darrera cavalcada.
Reina d'aquestes hores, ara véns
tota brillant, armada.
Inútil desesper del vespre! L'alba
s'acosta ja amb l'espasa,
i l'ardor temerari que m'encén"

Aquest fragment pertany a la poesia En la meva mort escrita per Bartomeu Rosselló-Pórcel de qui ha hem parlat en aquest blog a A Mallorca durant la guerra civil i l'ha interpretat Maria del Mar Bonet de qui també hem parlat en aquest blog a El pi de Formentor.

2 comentaris:

  1. marta, no coneixia el teu blog. T'he trobat gràcies al teu comentari. He anat baixant post a post, m'ha agradat molt. És un blog preciós, fas una combinació d'imatges i paraules molt bonica. Passaré per aquí. T'enllaço.

    ResponElimina